Pokud si toto vezmete k srdci, tak jste nalezli návod, jak své zákazníky zaujmout a jak si výrazně rozšířit jejich okruh. Jestliže zákazník dostane v nějakém obchodě či jiné firmě zadarmo krásné tričko, tak je naprosto jisté, že tam už bude chodit pravidelně. Vždyť jeho rozum mu bude říkat: tady se nakupovat vyplatí, vytrvej a možná, že zde zase brzy něco pěkného dostaneš! Takto lidé zkrátka fungují, je v tom jednoduchá logika, nic složitého nehledejte, právě krása jednoduchých myšlenek spočívá v tom, že je vymyslí každý.
A je zde ještě něco: podobné zprávy se šíří velice rychle. Jakmile nějaký zákazník získá podobný dárek, pošle k vám do podniku obratem další své přátele, známé a rodinné příslušníky. Všichni budou chtít získat podobnou výhodu, a byť už by žádný textil nebyl k mání, jistě vás ještě nějakou dobu budou pravidelně navštěvovat. A každý podobný zákazník se vám hodí.
Ovšem pokud máte pocit, že rozdávat lidem reklamní trička jen tak, by vás vyšlo hodně draho, tak na to jděte chytře. Můžete je třeba darovat jen těm, kteří u vás udělají velký nákup anebo těm, kdo u vás věrně a dlouho nakupují. Možností, jak si udělat chytrou reklamu je zkrátka více než dost.