Plavková sezona: udržujte si štíhlou linii

Jak si zajistit svůdné křivky do letošního léta? Poradíme vám, jak přizpůsobit svůj jídelníček, aby vám šlo hubnutí snadněji.

cvičení

Listová zelenina

Už nyní najdete na trzích nebo v obchodech výbornou zeleninu. Saláty a zelí nebo kapusta, to všechno je určitě výborné nejenom k tomu, aby vám tyto potraviny pomáhaly hubnout, ale také na doplnění vitaminů A a C. také zde najdete mnoho železa a minerálů, které vám pomohou udržet se čilá a fit. Pokud navíc trpíte nadýmáním, právě tento druh zeleniny vám může od těchto problémů pomoci.

koktejl

Vajíčka

Naměkko, natvrdo, na chleba nebo k další zelenině. Právě vejce jsou bohatá na proteiny, a to ty nejkvalitnější a také nejzdravější. Vejce nabízejí velmi zdatně výživnou potravinu, ze které se najíte a naše tělo z něj bude čilé dlouhé hodiny. Spousta bílkovin, které se ve vejcích skrývají, nám pomáhají vyživovat svaly, takže si je dejte ke svačině nebo ke snídani. Vajíčka, hlavně tedy jejich bílek, obsahuje důležité aminokyseliny, které nám dávají pocit sytosti po delší dobu.

Ryby

O tom, jak zdravé jsou ryby, toho bylo napsáno už hodně. Jsou jednak plné zdravých a důležitých proteinů, a navíc jsou důležité pro lidi, kteří se snaží nějaké to kilo shodit. Pokud navíc hledáte něco pro své zdraví, vyzkoušejte lososa – právě ten je pro naše zdraví velmi prospěšný díky omega-3 mastným kyselinám.

 Oříšky a různá semínka

Nejspíš jste slyšeli o semínkách dýně, nebo těch sezamových. Ale znáte trik jménem chia semínka? Jedná se o velice výživný a proteinově bohatý doplněk stravy, za který vám vaše tělo jednoznačně poděkuje. Právě ořechy a semínka obsahují zdravé tuky, které pomáhají našemu tělo v boji proti vysokému tlaku, infarktu ale také nejrůznějším onemocněním, které jsou spojeny s cévami, srdcem a plícemi.

snídaně

·         Dopřejte si také mátu!

Ta je známá tím, že zrychluje metabolismus a pomáhá při trávení. 

Plavková sezona: udržujte si štíhlou linii
Ohodnoťte příspěvek