Samotné vizitky už nefrčí

Tradiční rozdávání vizitek je sice stále v kurzu. Ale uznejte sami. Kolik už jste dostali vizitek a kde skončily? Většinou si necháme jen tu, o které jsme přesvědčeni, že budeme jejího majitele určitě potřebovat. Některé firmy ke svým vizitkám přidávají i firemní dárky. Bývají to nejčastěji propisky nebo také klíčenky. Výjimkou dnes nejsou ani hrníčky. To jsou jistě zajímavé dárečky. Jak ale jedno staré přísloví praví – LÁSKA PROCHÁZÍ ŽALUDKEM.

vizitka


· Proto bychom se měli zamyslet nad něčím, co by udělalo radost i chuťovým buňkám našich obchodních partnerů nebo zákazníků.
· Nemám samozřejmě na mysli to, že se do vás musí obdarovaný zákazník zamilovat až po uši.

Představte si situaci, kdy od jednoho obchodního partnera dostanete propisku a od druhého bonboniéru. Na kterého budete vzpomínat s úsměvem na rtech? Proto je dobrým nápadem rozdat firemní dárky v podobě balíčků s různými dobrotami. Nemusí jich být mnoho. Stačí jen malá pozornost, kterou bude doprovázet vaše vizitka.

Díky dárkům zákazníků přibude

Dárkové firemní balíčky mají jednu úžasnou vlastnost. Mohou být nejen originální ale navíc i originálně vtipné. Obchody, které takovou službu nabízejí, vám určitě rádi poradí, jaký druh zboží se pro kterou příležitost hodí, abyste nešlápli vedle.

o Firma, která si zakládá na své vynikající pověsti a jejímž obchodním artiklem je například luxusní zboží, se zřejmě nebude snažit být za každou cenu vtipná, ale bude volit balíčky ve zlatém odstínu.

dárečky

Dobrým nápadem je i spojení takového dárku s překvapením až do domu. Stačí vybrat několik nejlepších zákazníků a přes kurýra jim den před Vánoci dodat malou pozornost. Třeba jako poděkování za větrnost. Uvidíte, že v příštím roce bude těch věrných zákazníků mnohem více. Překvapení bude totiž tak velké, že si to obdarovaní rozhodně nenechají pro sebe a jistě se pochlubí svým známým.