Samotné vizitky už nefrčí

.

Tradiční rozdávání vizitek je sice stále v kurzu. Ale uznejte sami. Kolik už jste dostali vizitek a kde skončily? Většinou si necháme jen tu, o které jsme přesvědčeni, že budeme jejího majitele určitě potřebovat. Některé firmy ke svým vizitkám přidávají i firemní dárky. Bývají to nejčastěji propisky nebo také klíčenky. Výjimkou dnes nejsou ani hrníčky. To jsou jistě zajímavé dárečky. Jak ale jedno staré přísloví praví – LÁSKA PROCHÁZÍ ŽALUDKEM.

vizitka

·         Proto bychom se měli zamyslet nad něčím, co by udělalo radost i chuťovým buňkám našich obchodních partnerů nebo zákazníků.
·         Nemám samozřejmě na mysli to, že se do vás musí obdarovaný zákazník zamilovat až po uši.

Představte si situaci, kdy od jednoho obchodního partnera dostanete propisku a od druhého bonboniéru. Na kterého budete vzpomínat s úsměvem na rtech? Proto je dobrým nápadem rozdat firemní dárky v podobě balíčků s různými dobrotami. Nemusí jich být mnoho. Stačí jen malá pozornost, kterou bude doprovázet vaše vizitka.

.

Díky dárkům zákazníků přibude

Dárkové firemní balíčky mají jednu úžasnou vlastnost. Mohou být nejen originální ale navíc i originálně vtipné. Obchody, které takovou službu nabízejí, vám určitě rádi poradí, jaký druh zboží se pro kterou příležitost hodí, abyste nešlápli vedle.

o   Firma, která si zakládá na své vynikající pověsti a jejímž obchodním artiklem je například luxusní zboží, se zřejmě nebude snažit být za každou cenu vtipná, ale bude volit balíčky ve zlatém odstínu.

dárečky

Dobrým nápadem je i spojení takového dárku s překvapením až do domu. Stačí vybrat několik nejlepších zákazníků a přes kurýra jim den před Vánoci dodat malou pozornost. Třeba jako poděkování za větrnost. Uvidíte, že v příštím roce bude těch věrných zákazníků mnohem více. Překvapení bude totiž tak velké, že si to obdarovaní rozhodně nenechají pro sebe a jistě se pochlubí svým známým.

Ohodnoťte příspěvek
.